مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

واردات خودرو در ایران مافیایی است
واردات خودرو در ایران مافیایی است
بازار خودروهای وارداتی در دستان ۶ نفر
 
خودروسازان خارجی در راه ورود مجدد به بازار ایران هستند و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه منتشر می شود.
واردات خودرو در ایران مافیایی است/بازار خودروهای وارداتی در دستان ۶ نفر

نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران از آغاز مکاتبات این شرکت برای ورود به بازار ایران خبرداد و گفت: خودروسازان خارجی در راه ورود مجدد به بازار ایران هستند و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه منتشر می شود.


به گزارش حدیدنیوز، سید رضا حسینی در نشست خبری از ارایه طرحی به دولت برای ساماندهی واردات خودرو به کشور خبرداد و گفت: هم اکنون واردات خودرو از طریق افراد متعدد صورت می گیرد که مشکلاتی را بوجود آورده است، در حالی که با پیگیری متوجه می شویم که بازار واردات خودرو در ایران تنها در دست ۵ تا ۶ نفر است.

وی افزود: هم اکنون واردات خودرو در ایران مافیایی است در حالی که در طرحی که شرکت بنز به دولت داشته، پیشنهاد شده است که واردات خودرو از سوی نمایندگی کمپانی های رسمی خودروسازان بزرگ در ایران، انحصاری شود و تنها این نمایندگان حق واردات خودرو داشته باشند.

 وی تصریح کرد: در این طرح به صراحت به دولت اعلام شده است که در صورت انحصاري شدن واردات خودرو توسط نمايندگي هاي رسمي خودروهاي خارجي، شاهد افزايش درآمدهاي گمركي دولت از محل واردات خودرو و همچنين جلوگيري از ورود خودروهاي بي كيفيت و فاقد گارانتي خواهيم بود.

به گفته حسینی، در صورت اجرايي شدن اين طرح بازار خودروهاي وارداتي در كشور ساماندهي خواهد شد، علاوه بر اين درآمد دولت از محل واردات خودرو افزايش خواهد يافت و وضعيت خدمات پس از فروش خودروهاي وارداتي نيز ارتقا خواهد يافت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با درايت دولت، زمينه رفع تدريجي تحريمها فراهم شود، گفت: در اين صورت شاهد همكاري هرچه بيشتر خودروسازان خارجي با خودروسازان داخلي خواهيم بود كه در نهايت اين وضعيت به ارتقاي ميزان رضايت مردم از خودروهايي كه خريداري مي كنند منجر خواهد شد.

حسینی از تمایل بنز برای همکاری با ایران و شرکت ایران خودرو خبرداد و گفت: در این زمینه پیشنهاداتی مطرح شده است.

وی با بيان اينكه بازار خودروي ايران بازار جذابي براي خودروسازان خارجي است، گفت: به عنوان مثال شركت مرسدس بنز ايران تمايل زيادي به حضور در بازار ايران دارد و در همين راستا مكاتباتي نيز با اين شركت انجام شده و از نمايندگان شركت بنز براي حضور در همايشی که آذر ماه امسال در تهران و با حضور خودروسازان بزرگ دنیا طراحی شده، دعوت شده است.

حسيني افزود: در حال حاضر حدود ۹ هزار دستگاه انواع خودروی بنز در كشور وجود دارد كه پنج هزار دستگاه از اين تعداد در تهران تردد دارند که اميدواريم با فعال سازي دوباره نمايندگي‌هاي بنز، وضعيت فروش و خدمات پس از فروش اين برند آلماني را در ايران بهبود یابد.

وي گفت: همچنين طرحي در دست بررسي و اجرا داريم كه در صورت نهايي شدن آن، كليه خودروهاي بنز موجود در كشور مي‌توانند با پرداخت مبلغي دفترچه گارانتي ستاره ايران را دریافت کنند.

حسيني همچنين از برنامه واردات انواع مرسدس بنز سواری به ايران در سال ۲۰۱۴ میلادی خبر داد و گفت: هم اكنون مکاتباتی با شركت بنز را آغاز کرده ایم و آنها نيز مشتاق به فعاليت هرچه بيشتر در ايران هستند. به زودي نيز اخبار خوبي درباره حضور خودروسازان خارجي در ايران به ويژه بنز خواهيم شنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 935 زمان: 8:16 تاريخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:واردات خودرو در ایران مافیایی است, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت